FATELESS
Publicerat den

Hej på alla grymma människor som läser min blogg för att ni antagligen inte har något annat för er och ni är uttråkade. 
Jag laddar ned en film, som heter "Fateless" på Engelska, men något annat på ungerska.
Vi såg på den här filmen för runt ett år sedan i skolan innan vi skulle åka till Kraków, Auschwitz
Den handlar om en 14 årig pojke vid namn György(??) och han blir skickad till Auschwitz osv, den är hemsk, men den är bra. (den är dessutom på ungerska, men textad på svenska). Ville att mamma skulle se den, hon kommer antagligen gråta.
woop
dessutom så har min katt tydligen blivit en utekatt. 
Hon är överlycklig. Det gör mig överlycklig.
 
 
Dessutom så är min dator på lagning, den är helt död. Det började med att jag satt i soffan för en vecka sedan, och jag skulle ladda min dator.
Jag satte i laddaren i datorn, men laddaren lös inte och min dator laddades inte, så jag tänkte att sladden inte är ikopplad dådå. Det var den inte, så jag satte i den, men sedan när jag kom tillbaka till datorn, så luktade den bränt.
Så well, jag fick panik och stängde av datorn och drog ur sladden.
Sedan kunde jag inte sätta på min dator mer.
Så nu får jag använda min andra skitiga dator.
Bättre än inget.
 
Det var min historia, hur mår ni?
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?