I WISH THAT I COULD WAKE UP WITH AMNESIA
Publicerat den

Heeeej människor. Jag sitter och diggar 5SOS - Try Hard. Den är bra, men den gamla verisionen av try hard är bättre. men iallafall
IDAG så var jag nere hos Felicia och vi umgicks (: jag fick tidiga födelsedagspresenter också, gull är hon
Jag fick även en tidig födelsedagspresent av min morsa. (eller tidig och tidig, jag fick beställa den idag, när den kommer får vi se). Jag beställde iallafall en 5SOS hoodie, den är fin. t.o.m med min morsa tyckte om den.. DÅ ÄR DEN SNYGG. 
 
Ska väl inte göra någonting speciellt nu ikväll, spela sims, kanske. för att jag har tråkigt. 
känner att jag skriver väldigt mycket om 5SOS. FÖRLÅT



Anonym

Grattis i förskott :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Bente Karlsson



URL:


Anonym

Grattis i förskott :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?