NU ÄR DET SLUT PÅ GAMLA TIDER
Publicerat den

Heeej alla fina människor i Sverige eller någon annanstans eller så.
Idag, så åkte musikklasserna till Amundön(?) och gjorde i princip ingenting. Det var ju skoj. (sarkasm) 
Imorgon så slutar jag grundskolan, det är helt sjukt. Känns som om det var igår som jag slutade på Räveberget och skulle börja på Utmark. Men nu ska jag sluta på Utmark och börja på antingen Mikael Elias Gymnasium eller Drottning Blankas Gymnasium vilket känns helt fantastiskt, men det känns väldigt tråkigt att sluta på Utmark med. Jag kommer att sakna min klass så sjukt himla mycket. Det är helt sjukt att vi bara har gått med varandra i 4 år, när det känns som 8. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan er. Jag har aldrig haft en bättre klass. Ni har lärt mig så otroligt mycket under dessa åren som jag antagligen inte hade lärt mig om jag inte hade skippat Lövgärdesskolan. (och jag pratar inte om instrument och teori osv), jag syftar mer på att ni har lärt mig att våga vara mig själv och ni har varit goda exempel för mig. Jag tror att betyg osv inte hade spelat någon roll för mig om jag inte hade gått i den här klassen, men det gör det nu. Något annat som känns helt fruktansvärt är att lämna mina två bästa vänner, Felicia & Sofia. Jag kommer aldrig någonsin gå i samma klass som dom och det gör mig tårögd. Vi har ändå gått igenom hela grundskolan tillsammans, och tanken av att inte få dela gymnasietiden tillsammans är ganska hemsk. Jag kommer att sakna alla så otroligt mycket, ni är bäst
 
Jag kommer nog att gråta imorgon, but oh well
 
Dessutom så åker jag & Sofia till Stockholm på Fredag. (bcuz konsert osv hihi) 
 
hurra för sommar.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?