5 COUNTRIES 5 DAYS
Publicerat den

Hejsan. ~
Idag gick jag hem tidigt ifrån skolan pga brist på sömn.
Har sovit max 2 timmar i natt och jag kände att jag inte skulle kunna koncentrera mig så mycket i skolan, så vad skulle jag göra där? 
Sitter iallafall och gör SO läxa nu, vi läser om den ryska revolutionen, jätte kul verkligen
 
Anyway
IGÅR
så berättade 5SOS att de skulle komma till fem länder på fem dagar med start 31 Mars
Självklart kommer de till Stockholm.
Självklart.
Hatar att det alltid blir Stockholm alla band kommer till, aldrig GBG eller Malmö. 
Men igår, så frågade jag mamma lite snällt, fick ett nej.
Idag så fick jag mer information om deras besök, och deras "show" kommer att vara gratis, så jag frågade mamma om detta idag, för typ 30 minuter sen, och hon sa nej. MEN
jag tror att jag kanske kan övertala mamma, kanske. men det kommer nog ta några dagar, men jag hoppas för jag skulle typ dö för att få se dom, I really want to.
 
Men anyway
Efter att jag gjort SO läxan ska jag gå o lägga mig, hurra
 
hihihi Michael försöker prata svenska. gulliga






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?