#December2013
Publicerat den

Jag börjar bakifrån. (lololol) 
I December fokuserade jag väldigt mycket på skolan, det var inte så kul. 
Vi hade bl.a Lucia och jag var sjuk, vilket inte var så jävla kul. (inget av det). 
Lucia, jag var med 1 dag, fast en halvdag på Söndagen, och det var faktiskt lite kul och det var ju
våran sista lucia, så jag önskade att jag inte blev sjuk. Jag var hemma och hade halsont och feber och var täppt i näsan. Så det var inte kul. 
Men bortsett från det o-roliga;
Jag gick runt och shoppade väldigt mycket julklappar (dels till mig själv),
Jag firade också jul och det var ganska mysigt, sedan var det nyår och det var väl " whatever " liksom.
Mamma och jag fick hålla i Kurre för att hon inte skulle smita iväg och gömma sig pga fyrverkerierna. 
 
Ja, det var väl vad som hände i December 2013.
 
 
och ja, jag härmar Emil sjukt mycket med låt mig va för detta är ett sätt att uppdatera oftare.
 
SÅ JA
LÅT MIG VA



Emil Ek

haha söt du är, men hallå, när kommer november då? :)

Svar: THAT'S A SURPRISE.
Bente Karlsson



URL: http://emilsfoton.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?