Flyg, flyg, flyg, flygresor.se ... OAHO
Publicerat den

Hej alla människor som har en chill Lördag. 
Jag ligger här, och är sjuk. Känns som om jag har sår i halsen och är jätte hes.
Jag väntar på mina precious halstabletter som min mor eller syster tar med sig hem, hoppas de kommer snart..
Sitter även och tittar på tv, " Fullt hus " på fyran. Suger att man inte har snabbt fungerande internet, annars hade jag nog tittat på någon film som finns på swefilmer. oh well, får det nästa vecka. Men då får jag även 80 kanaler på tvn. INKLUSIVE DISNEY CHANNEL OCH CARTOON NETWORK. WOOOOP
Jag är fortfarande ett barn, låt mig va. (tar även igen min barndom, hade aldrig DC eller CN när jag var yngre) 
 
Idag har Veronika sitt party, suger att jag inte kan komma. Hade egentligen tänkt gå, men så var jag tvungen att bli sämre tills idag. Hade även tänkt att gå till skolan på Måndag, men det får vi se om det blir av nu.. 
 
HA EN TREVLIG LÖRDAG. 
Lite bilder ifrån Beccas fest förra veckan, det var kul.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?