WILDHEART
Publicerat den

Tja alla seacucumbers (bara för att jag är sådär jätte känd osv) ... och om du inte fattar att det var sarkasm, så är du dum. 
Iallafall, nu ska jag klaga över morgondagen, Torsdag! 
Imorgon, så börjar skoldagen 8.20 för min del, (vilket resulterar i att jag får gå upp 6.15) Vi börjar med MU2 där vi antagligen ska börja med att bygga scenen inför sceniska, (eller övar vi på teater?). Sedan efter MU2, så ska tjejerna i 9an ha simprov, så då åker vi till vallhalla och gör det (det är väl helt okej, gillar att bada så why not). Sedan åker vi tillbaka till skolan och har SO & NO. Sedan åker vi inte hem, utan vi ska stanna kvar i skolan och bygga scen till sceniskan v.8 (om 2 veckor), och vi slutar skolan runt 21:30 imorgon. FYFAN.
jag vill ha kompledigt de timmarna som går övertid. 
jag gillar inte att gå i musikklass
kommer aldrig att göra det igen
never.
ångra nästan lite att jag börja, men har otroligt roliga minnen ihop med min klass, så på det sättet ångrar jag det inte, och jag ångrar inte att jag bytte från Lövgärdesskolan. 
 
Idag så har jag varit i skolan, that's it typ. 
Vad har ni gjort idag då? :) 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?