SAY YEAH
Publicerat den

Jag är lite chockad kan man säga.
Det är nu så att.. 
Jag har ett Google+ konto (det bör alla med youtube ha), och där kan man lägga till massa olika personer i sina cirklar och de kan lägga till dig i sina cirklar utan att du märker något. 
Jag tittade till mitt konto på Google+ för ungefär 30 minuter sedan, och blev skit chockad:
Dewide följer mig. Det är rätt så sjukt, för jag kollar ofta på hans videosar, och han är rätt kul och rolig och får en att skratta och så, så detta är chockerande, I think. 
När hände detta? Hur? Varför följer han vanliga mig? Vad fick honom att följa mig
Bra fråga.
 
Om ni inte vet vem "Dewide" är, så borde ni kolla in honom. Jag länkar honom här under, ni får uppfatta honom hur ni vill och ni får hata honom om ni vill, men jag bryr mig inte, 'cuz I think he's alright. :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?