I WILL LOVE YOU UNCONDITIONALLY
Publicerat den

Omajgad, ni är typ bäst
för jag har gått ifrån 13 till 28 besökare. takk så mikket.
Igår, så var jag i skolan med min klass. Vi köpte pizza osv och satt och åt det i bamba.
När vi hade ätit klart, började vi att täcka för de stora fönstrerna i bamba (eller ja, de LÅNGA killarna gjorde det), och det var inte så kul. För Albin & Alfred fick en wicked idé och skulle ställa två bord på varandra för att komma upp till fönstrerna längst upp, och då fick några tjejer hålla i bordet för att de inte skulle ramla och dö, typ. (det fanns inga lärare där, de skulle komma 17:30 och de hade inte lämnat någon stege), men iallafall, oså kommer vaktmästaren in och frågar vad vi håller på med. Så vi förklarar, han frågar vart våra lärare är, och vi säger att de inte är här, och han tycker att dom är dumma, vi med, (jag med iallafall), och så säger han att han ska ta det här med sin chef, och vi bara "okej", och sedan så gick han.
 
Vi stannade i skolan till typ 20:10-20:30(?)
Dessutom garvade jag så mycket så att jag började blöda näsblod, så skillad är jag.
Tjejerna i nian hade dessutom simprov, det gick väl bra.
 
Idag var jag i skolan, det var inte kul.
mEN LOV FÖRFAN
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?