Baby don't be so shy
Publicerat den

 
Helloooo. 
Idag så har jag ansträngt mina ben, och jag gillar inte att anstränga mina ben, fast idag gillade jag det, så det var okej ändå. Idag, så var jag på slottskogsvallen och idrottade med min skola. Det var kul, faktiskt. Men sedan började brinna lite längre bort och då började det kittlas i halsen och då började jag hosta och hurra för astma. 
Nu har jag tråkigt, så nu ska jag svara på frågor från en lista. woho
 
OM DIG SJÄLV
1. Vad heter du? - Bente
2. Hur gammal är du? - 15
3. Vart bor du? - Jag bor där min brevlåda säger att jag bor. 
4. Vart går du i skolan? - Där mina vänner går i skolan. 
5. Intressen? - Läsa, lyssna på musik och dricka cola. 
6. Kroppsdel du är nöjd med? - Mina ögon, om det är en kroppsdel, även mina ögonbryn, om det räknas. 
7. Kroppsdel du inte är nöjd med? - Min mage, mina lår, mina ben, mina armar. 
8. Hårfärg? - Mörk brun 
9. Ögonfärg? - Ljus blå
10. Vad har du för mobil? - Samsung Galaxy S3 Mini 

OM DINA VÄNNER
1. Vad heter din/dina vän/vänner? - Felicia, Sofia, Rebecca, Julia, Lisa, Elin, Veronika. typ 
2. Hur gamla är din/dina vän/vänner? - Så gamla som du tror att dom är. 
3. Är du ofta med dina/din vän/vänner? - Ganska. skolan o allt you know 
4. Vilken hårfärg har dina/din vän/vänner? - Blondin, Rödhårig, Blondin, Brunrödsvarthårig(?), Blondin, Blondin, Brunett. 

KILLAR/TJEJER
1. Vilken hårfärg och ögonfärg vill du en kille/tjej ska ha? - ANTINGEN SVART ELLER BRUNT OCH BLÅA ELLER GRÖNA ÖGON. 
2. Vad ska han/hon ha för personlighet? - Ruuulig, oseriös fast seriös ändå, snel och inte mycket blyg men lite. 
3. Vad har du för läggning? - Jag är 100 % straight. 
4. Är du oskuld? - TOO PERSONAL 
5. Är du kär? - Nein
6. Hur imponerar en kille/tjej på dig? - idk, om han har humor kanske.
7. Hur imponerar du på en kille/tjej? - duckface ofc

SKOLAN
1. Ditt favoritämne? - Engelska & NO tror jag... musik annars typ. håhå
2. Vilket ämne hatar du mest? - TYSKA, IDROTT OCH MATTE. 
3. Hur många A har du? - INTE ETT ENDA. 
4. Hur många F har du? - Ett. 
5. Vilket ämne är du bäst på? - NO, Engelska, musik... 
6. Vilket ämne är du sämst på? - Matte
7. Anstränger du dig i skolan? - Ja, faktiskt.
8. Går du i grundskolan? - Ja.
9. Går du på gymnasiet? - Nej, men om ett år. 
10. Din längsta skoldag? - 16:00. 
11. Din kortaste skoldag? - 15:00. 
12. Din favoritlärare? - Typ... Jörgen, Eva och kanske Hasse. 
13. Lärare du ogillar mest? - I AIN'T TELLIN' U DAT. tänk så hittar dom min blogg och ger mig ett F. 

DIN FAMILJ 
1. Vad har ni för efternamn? - Jag och min mamma heter Karlsson, mina syskon heter Hallgren. 
2. Vad heter din mamma? - Rose 
3. Vad heter din pappa? - . 
4. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - tekniskt sett skilda. 
5. Vad heter din/dina bror/bröder? - Christoffer
6. Vad heter din/dina syster/syskon? - Caroline
7. Är ni helsyskon? - Nej, vi är halv. Men vi beter oss som hel. 

MUSIK
1. Vad lyssnar du på? - Allt. 
2. Har du en idol? - One Direction, 5 Seconds of summer, All time low, simple plan, demi lovato. tror jag. 
3. Har du varit på någon konsär? - Ja, Var på 1D's konsert i maj, och på Gyllene tiders konsert i juli. 
4. Din favoritlåt? - eh, Little Things, Just can't let her go (fast den är inte släppt än), Out of my limit, Under a papermoon, Welcome to my life, When I'm gone, Warrior och The middle. 
5. Kändiscrush? - Niall Horan eller hela one direction, i guess. 
6. Klär du dig efter den musik du lyssnar på? - Kan använda något med bandets namn lr logga på, annars så nej, men jag gjorde det i typ 6an. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?