LET ME BE THE ONE TO, LIGHT THE FIRE INSIDE YOUR EYES
Publicerat den

Förlååååååt för att jag inte har bloggat och för att jag suger och allting sånt där vaaa'. 
MEN skolan kan jag faktiskt skylla på, det har varit så mycket nu och det kommer antagligen vara mycket ända fram till höstlovet om två veckor. (så jag får hålla uuuuut)
Jag pluggade så mycket matte att jag kommer att få ett D på matteprovet när jag rättat mina fel, och det är ett stort jävla mirakel att jag ens fick över E! Jag siktar på ett E, men får ett D. det är helt fucking unbelieveable
Men ja, imorgon har vi engelska prov.. jag hoppas inte att det går åt skogen.
ANNARS så har ingenting nytt hänt.
 
OCH OCH
Om ni är lediga nästa torsdag (24 oktober) så får ni jätte gärna komma till Utmarksskolans Rock konsert och titta på oooosss. mwihihi. sista rockkonserten ever för niorna, sad. 
Men jaajaaa. 
 
hejdå.
Här kommer lite random bilder på saker jag gjort, gör och någonting.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?